Elfidanur merhaba benn ikeadan aldım gardrop, şifonyer ve beşiğini ayrı ayrı kendim takım oluşturdum ikea kalitesini seviyorum evimin bir çok mobilyası da ordan zaten dışarı x mağazalara göre çok çok uyguna geldi. Şimdi beşiği değiştirmemiz gerekti büyük montessori yatak aldım onu da çilekten aldım ama kalitesini asla beğenmedim ek yerleri 2 ay bile olmadan açılmaya başladı 😒😒