karpuss Oğlum oluyor, nasipse Haziran’da doğum olacak kıyafetlerini yenidoğan ağırlıklı mı almayalım 3 aylık olarak mı? Erkek bebekler iri olur küçük alma diyorlar sizce ne yapmalıyım erkek anneleri help mee😅😅
Rumii22 karpuss canım yenidoğan çok alma hemen büyüyorlar ben de 6 7 tane aldım sadece yenidoğan gerisi 0 3 ve 0 6
sevacano karpuss yenidoğan bebek kiyagetleri ilk 1hafta giyiniyorlar sonra hepsi küçük kaliyor bazen 2,3adet almak lazim geri kalani 3aylik 6aylik
ervanur38 karpuss bende 14+6 haftaligim 12de gidince küçük diye tahmin yapmadı doktor özele gidiyorum pazartesi muayenem var inşallah o zamn belli olur bir kızım var oğlum olmasını istiyorum tabi hayrlisi sağlıklı evlat olsun da 🤲 çevremdekilerin yarışı erkek yarışı kız diyo kesenin fotosunu buraya attım kimi kız kimi erkek dedi insallh hayırlısı olur beklemek çok heyecanli
aybike2212 karpuss hafta olarak aynıyız bizde 14+2 bende sabırsızlanıyorum 16.haftada doktor kontrolümüz var umarım gösterir gerçi ektim öğrenecek ama bir kızım var bakalım rabbim ikinci meyvemi ne nasip edecek
ipekbocegiim karpuss aayyyyy ben de haftaya 14+3te gidecem inşallah benimki de belli olur. Çok merak ediyorummm. Kesin erkek miymiş yanılma falan olabiliyor bazen.
Momlife_ 11 haftalarda doktor tahmin yaptı mı benimki erkek gibi dedi ama çok küçük daha nasıl böyle düşündü anlamadım değişir mi
merve_ofc Momlife_ genelde erkek bebekleri bu haftalarda söylüyorlar ama bence 16. Haftada netleşmesi güzel
karpuss Momlife_ yok canım yapmadı devlet hastanesi hele çok küçük tahmin yapamam diye geçiştirdi. Özele gidince öğrendim bende %90 erkek dedi
Momlife_ merve_ofc benimle aynı hafta olan biriyle tanıştım doktorumuz da aynı kişi ona da kız demiş😂 nasıl bildi şaşkınım
nckmk18 merve_ofc ben 10+0 haftalığım doktor dün ısrarımız üzerine tahmin yaptı kız diye ama bu kadar erken görmesi, Heleki kız kendini daha geç gösteriyor diye duyuyorum hep, yani kesin kız mıdır değişir mi
karpuss Rumii22 bende öyle düşünmüştüm 10 tane zıbın, 6 7 tane hastane çıkışı diye ama geneli büyük al diyince bir sorayım dedim teşekkür ederim canım
Mrsz Her erkek de iri olmuyor canım bizimki 2700 gr doğdu sen yenidoğan da aşırı az alma ilk günler çok sık değiştiriliyor.Ben de öyle okudum alışveriş yapmak zorunda kaldım ilk hafta.
karpuss Mrsz maşAllah sağlıkla büyüsin, sağ ol canım peki yaz bebeği olacağı için çokça zıbın mı almalıyım? Takım giymez herhalde sıcaktan
Mrsz karpuss zıbınlı şort takımlarından da alabilirsin yeni doğduğu için hatta uzun alt pijaması olanlardan da al bence birkaç tane akşama doğru hava yine serin oluyor .
karpuss nckmk18 yani tam bilmiyorum ama işinin ehli doktorsa değişmeyebilir ama pekte emin olma bence ileriki zamanlarda daha net belli olur
karpuss ervanur38 inşAllah kızı tatmışsınız bir de oğlunuz olur. Rabbim gönlünüze göre versin. Evet burda bende attım çoğu kız dedi ama erkek çıktı 😅