meltemerennn bende kilo kalmadı bünyem gereği sanırım ve o ilk zamanki çocukta gaz muhabbeti, yorgunluklar,uykusuzluklar da eşlik edince haliyle yeme içme olayına çok odaklanamadim. Göbüs az bişey kalmıştı bakalım şimdi ikinciden sonra ne kadar kalacak 🥹🥲