betull_9 37 ci haftada planli bi sekilde sezeryan olan varmi arkadaslar kacinci haftada gün verdi doktor
betull_9 Kezban_422 bnmki 37+ olucak doktor gecen konturol oyle dedi bebek onden gidiyomus 35 te konturolum var acaba gun verirmiki
Kezban_422 betull_9 verebilir bnce önden gidiyorsa eğer Bnmde ikinci sezeryan olucak Allah’ nasip ederse inşallah🤲 ☺☺😊😊
betull_9 Kezban_422 benimde 2ci olucak bu cuma konturolum var insallah günümüz belli olur 🥹🥹🥹🥹 artik kavusmak istiyorum yaa🥰
betull_9 Kezban_422 ilk kızımda zaman gecmiyodu ama bu kızımda zaman hemen gecti ya sizede oylemi oldu
Kezban_422 betull_9 30 kardan sonra gecmedi bian sanki ama bunda daha hızlı geçti aynn ilk oğlumd gecmemişti zaman😊
vahsikelebekk 37+5e gün aldım bugün 37. Haftamızdı, 38de yapcaktık ama ben artık çok zorlanıyorum dedim ikinci sezaryenim olcak karnım çok büyüdü dikişim acıyor dişten çok problem yaşadım vs derken 2 gün öne çekti sağolsun doktorum, pazartesi kavuşuyoruz🙏🏻
betull_9 vahsikelebekk bnde cok zorlaniyorum bnmde ameliyat yerim cok kasiniyo icten 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ acıyo bana cuma gunu belirtticem doktora