yesildoga Amin canım hepimiz inşallah, kolay bir doğum olur☺️Unutmayayim diye saatimde kuruluydu hatta ben hamileliğimi 7+5 te öğrendim bu vakitte kadar da hep kullanmıştım 🤦🏻♀️ şükür birşey olmamış. Ben ne yapıcam bilmiyorum doğumum vajinal olucak, sezeryan olsaydı bir şekilde eşimi ikna edip bağlatmak istiyordum ama o seçenekte yok. 5 sene spiralle durdum sonra rahim de kist olduğu için kistle beraber çıkartmak zorunda kaldılar, iğneleri kullandım 1 aylık ve 3 aylığı oda adeti bozdu tek hap seçeneği vardı oda işime yaramadı bakalım ne yapıcam doğumdan sonra.Benim süreç biraz farklı canım sende işe yarayabilir bence bu hamileliğe kadar da sen de hap işe yaramiş bak.