kubrakisa Kızlar bugün doğum yapalı 40 gün oldu, hastaneye kontrole gittim doktor sadece ultrasonla baktı. Muayene böyle mi oluyor yani dikislere bakılmıyor mu sadece şikayet olursa mi bakılıyor?
Fulyaaa1 kubrakisa bende bakmıştı doktorum alttan muayene etmişti dikişlerim de sıkıntı görmüştü hatta
Noyimommy kubrakisa eliyle ve ışıkla kontrol etti dikişlerimi sonra da bi minik vajinal ultrasonla baktı
hilal858_ kubrakisa ilk doğumda Ben şikayet edip öylelikle bakmıştı. 2.de bakmadı hiç şikayetimde olmamıştı.
kubos_ kubrakisa ben doğum yapalı 9 gün oldu 10 gün sonra gel demişti yarın gideceğim acaba muayene sırasında ağrı olur mu diye korkuyorum 🥲
kubrakisa Fulyaaa1 yani ben de eder diye bekliyordum ama çok hızlı bi şekilde ultrasonla baktı bi sorun yok dedi bitti
kubrakisa hilal858_ hım ben herkese bakıyorlar rutin sanıyordum, acimasindan korktuğum için hiç söylemedim ben de doktora bak diye, normalde dis dikisim ağrıyor otururken geçmedi bi türlü bu kadar uzun sürmesi normal mi acaba
Noyimommy kubos_ beni de 10. Gün çağırmıştı o gün ameliyata giricekmiş acil 7. Gün gitmeme rağmen hiç acımadı dikişlerimi kontrol etti bi minik te vajinal ultrason baktı bikaç saniye
kubrakisa kubos_ valla bana da öyle dediler benim ağrım çoktu dogumda da kotu seyler yaşadım korkumdan bende gitmedim kaşıntim vardı hafif onun için de sağlık ocağına gittim krem verdi yanlış bisey aslında korkmamiz ama elde olmuyor 10. Gün nasıl muayene ediyorlar bilmiyorum bir şikayetiniz varsa gidin siz Allah korusun daha kötü olmasın
hilal858_ kubrakisa Valla ben her iki doğum solrasinda ben zor iyileşiyorum oda benim pimpirikliğimden😅 iyice toparlanmam 1-1.5 ay sürüyor benim
hilal858_ kubrakisa Umursamamaya bak canım eğer hâlâ acı gelen varsa ya sağlık ocağında ki ebelere yada binkadin doğuma çıkıver. Dokorlar bu duruma alışık alıyorlar zaten. İlk doğum sonrası ben çıkmıştım dikiş ipi sökülmüş gibi geldi 😅 ama herşey normalmiş.(En azından içim rahatlamış oldu)
Havin49_ kubrakisa bemde aynı öyleydim tam 40 gün asla oturmadım bebeğimi bile yatarak emziriyordum ama benim yaralarım geç iyileşir ve enfeksiyon da kapınca sürecim daha uzadı