mesude07 Kaç tane kadın doğum uzmanı takip ediyorsam hepsi bu konuyla ilgili video paylaşmış. Doktorlar kılla tüyle ilgilenmiyoruz diyor. Hatta enfeksiyon riski sebebiyle ağda hiç önermiyorlar. Cilt zaten hassas. Jiletle alabildiğiniz kadar alın. Burada aşılara, şeker yükleme testlerine burun kıvırıp tüy dökücü krem filan kullananlar görüyorum. Anlamak mümkün değil gerçekten. Sizin ve bebeğinizin sağlığından önemli değil hiçbir şey. Ben eşimden destek alıyorum bu arada. Yetişmem mümkün değil artık. Kuaföre giden de okumuştum jilet için. Ağdaya hiç gerek yok.