mesude07 2020de bende serklajla bir doğum yaptım şükür şimdi tekrar hamileyim neyse.. benim doktorumda serklaj için kendini kasarsın ağdada demişti ve o bölgeyi ayırıp ağda sürülmesini doğru bulmuyorum demişti çok çok çok az ihtimal eğer ipin başı çıkarsa ağdaya yapışabilir diyeymiş. Bence annenizi değil doktoru dinleyin. Ben kuaföre jilet götürmüştüm son aylarda karnımdan yapamıyordum. Riske atmayın bence. Sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah 🤲🌺