saadet2308 chatcpt ye sordum bugün aklıma geldi o da yüzde 70 erkek dedi Nub teorisine göre doktorun bu haftalarda kiz deme olasılığı yüksek olur ama acı olarak yukarıda erkek dedi oda bende anlamadım kafam karıstı 16. Haftayı bekleyeceğim artık merakla ☺️