-Papatya33 ilk gebeliğimdeki doktor çok iyi bir kadın doğum doktoruydu çok ayrıntılı bakıyordu her muayenemde. Ve 12. Haftamda bana yüzde 100 kız dedi hatta çoğu kişi çok erken nasıl olur da bu kadar net konuştu diye sormuştular. Ve detaylı ultrasonda kız olduğu netleşmişti. Şimdi başka bir doktor da takipliyim şehir değiştirdiğimden ötürü. Bugün ikili test için gitmiştim sordum muayene esnasında hocam cinsiyet tahmininiz var mı diye sanki bir şey tahmin edebilirm kız dedi ama en net 16. Haftada belli olur dedi bu şekilde