AuraMomB Ay fotoğraf atmak isterdim ama buradaki minnoşlaara asla benzemeyen iki muhabbet kuşum var, birde fanusta Japon balığı. Her şeylerini ben yaparım babacık derler başka bir şey demezler😔 kuşum da balığım da erkek bebek de erkek evde yalnız kaldım😭
1Ali AuraMomB ah bu baba aşkı🥲çok iyi anlıyorum seni bizim evde de erkek popülasyonu aldı başını gidiyor. Oğlum kocam balıklar 🤣
demirrleydi_ 1Ali benimde iki tane japon balığım var hatta yem verip geldim şimdi kızım onlara biri ben diğeri de kardeşim diyo 🤭 eve kedi ya da kuş almak istedim ama eşimin alerjisiden dolayı tüylü hayvan alamıyorum maalesef
1oglanannesi 1Ali kafeste daha 10 tane var evde sürekle ötuyolar 😂baskaları dıyo nasıl dayanıyosun ama ben alıstım duymuyorum bıle 😂
Cemree01 Yaswinn oyy benim de 2 iran kedim var . Eşim nefret ettiği için evlenince getiremedim annemde kaldılar o bakıyor :( bi insan bu kadar kedi düşmanı olamaz ya . Bu derece olduğunu bilsem yeminle evlenmezdim ahzjsjxmdmd
bohembircadi 1Ali Bir buçuk aylıkken bahçede buldum sahiplendim görme engelli pufidik bir kedi kızım var bir buçuk yaşında 🌸💗 Karnıma sarılıp kardeşine mırıldanmayı pek seviyor 🌸💗
Hurricane 1Ali bir tane yavru kedim ve bir tane de kanaryam var ❤️ kanaryamıza eş getireceğiz yakında. Eşim de balık istiyor çok, beta balığı alalım dedik sonra tek olacağı için vazgeçtik. Karar verince balık da alacağız tam olacak evimiz 🥰🥹🌸