Benim de 39+0 ım vajinal doğumu bekliyorum ama hiç bir yalancı ağrı sancım yok. Pazartesi alttan muayene etti açıklık da yok dokular da sert dedi. 40+0 a kadar kendi gelmezse suniyle vs kendisi başlatıcak :( aslında beklerim dedi ama hafif tansiyon yüksekliğim olduğu için riske atmak istemiyor. Ben de suni sancı çok istemiyorum inşallah bi hafta içinde kendisi gelir