Leontiine momandboy_ aralık anneside olabilirim Ocak anneside tamamen süprizli😁 ama içimden bir ses aralıkta diyor nasip bakalım hazırlıklar tamam 36. Haftamdayım artık
2023f momandboy_ 22 Aralık planlı sezeryan 🥹daha hazır değim ben ya 😄sizde durumlar nasıl birti mi hazırlığınız
2boysmotherr Bizde 38+5 olduk 9 gün kaldı dio gelesi hiç yok yarın çatı muanesi olucam bakalım açılma vs varmı 2. Dogumum bu bide derlerdi 2.ler erken geliyo😂
2023f MadameTussauds inşallah sağ Salim çocuklarımıza kavuşuruz🌺bebişinizin cinsiyeti ne 22 aralıkta tam kaç haftalık oluyırsunuz. Beni 38+2 de alacak ama bana erken gibi geliyor
MadameTussauds 2023f Amin insallah 😍 Kiz benim bebegim ve tam 39+0 oluyorum o gün, yok haftan cok erken degil ben oglumu 38+0 da dogurmustum
MadameTussauds Leontiine Aldik kizz cok sükür tam 39+0 haftalik olucam bakalim insallah daha önce gelmek istemez benim cadi kizim bu aralar inanilmaz kasilma yasiyorum ama geciyor insallah diye dua ediyorum iste 😂 sen sezaryen mi olcaksin bacim
Leontiine MadameTussauds yok kuzum şu an için normal diye konuşuyoruz doktorla haftaya çatı muayenem yapılacak o zaman netleşeceğiz ondan şu an günüm belli değil 36+3 oldum bende