aydkut daha önce hiç dişçiye gitmedim ama korkulacak bişey değil kesinlikle değil çünkü ağrı sızı yok çekiştirme hissi de hep değil genelde dikmeye başladıklarında çekiştirme hissi oluyor oda dediğim gibi acı veren bişey değil kokup dayanılmayacak bişey değil tuhaf bi his sadece ama size tavsiyem imkanınız varsa özel hastanede olun ben hem özelde hem devltette oldum devlet hastanesinde pek özen yok 10 kişi girdi amelyatıma ama yine de uyuşturamadılar uyuşmadığımı söylediğim halde kesmeye başladılar özel öyle değil iyice emin olduktan sonra başlıyolar kesmeye ve acı sızı yok rahatsız eden bişey yok çekiştirme hisside kötü değil ben sadece bilmiyodum bilmediğim içinde uyuşmadım sanıp panikledim yoksa korkutucu yada dayanılmaz değil kesinlikle