Merhabalar, burada çok okuyorum belki cok arastirmamak gerek ama kafama taktigim ve aşiri korktugum spinal sezeryan ile dogum sirasinda hissedilen baskı ve cekistirmeler. Burada acı yok cekistirmeyi hissettik diye yazanlar tarif edebilir mi bu insanı cok irite eden bir durum mu, sallanti gibiyse cok siddetli bir sey mi bu? Dokunma hissiyatunda da kesip diktigini anliyor musunuz yoksa cok ufak dokunuslar mi masaj yapar gibi mi?Dişçide de acı yok hissiyat var ama spinal daha kuvvetli bir anestezi discideki gibi hissedilmez diye kendimi teselli etmeye calisiyorum. Cok korkuyorum bu konuda yazabilir misiniz