Es07 bebeğim kız . Benimde çevremde herkese kız genelde yA. Sağlıkla gelsinler. Ben kızımı çok bekledim 8yildir bekliyorum gebelik kayıplarım var serklajim ve şekerim de var. O yüzden daha hiç bir şey almadım sağlıklı olsun zamanında gelsinde eşya kıyafet sonradan da alınır. Ben zaten bi kaç bişey tek alıcam gerisini doğumdan sonra rahat rahat alırım çünkü Riskli Gebeyim pek hareket etmiyorum