mhtparslan Mirlay Hemen hemen herşey hazır tabi ufak tefek şeyler var alınacak biz heyecanlı olduğumuz için cinsiyeti öğrenir öğrenmez alışverişe başlamıştık🤩
Mirlay mhtparslan benim de ilk bebek ve erkek sağolun kayınvalide faktöründen ilk zamanlar birşey almadık almadık daha doğrusu şu an az kaldı bakalım anca toparlıyoruz
Mirlay Es07 ay ben stresden yetecek mi kaygısından helak oldum resmen 0-3 ay kıyafeti beşiği çantası bezi falan var ufak tefek eskiler kaldı ama ya bebek erken gelirse yetişmezse diye korkuyorum :D
Es07 mhtparslan bazen hiç geçmigor gibi Diyorum ömrümüzden birgün daha gitti Bebeğimize kavuşmaya bir gün daha yaklaştık
Es07 mhtparslan Çocuğum iyi olsun sağlıklı doğsun da Çektiğim cefanın canı sağolsun Tek temennim sağlıkla doğması şimdi
mhtparslan Mirlay Valla kimseyi takmadık sonuçta bu heyecan benim heyecanım ve kimseyi ilgilendirmez sende hiç takma kafana kimseyi de dinleme çünkü herkesin ağzı var konuşur
Es07 Mirlay biz hiç acele etmiyoruz Daha hiç bir şey almadık Önümüzdeki hafta bakacağız inşallah 30.haftada hazırlasak 34 e kadar tamamlanır diye düşünüyorum
Mirlay mhtparslan bizim ki biraz şeydi bebeği kendisinin sanmıştı ilk başlarda kendımı taşıyıcı anne falan sanıyordum bağ kuramadım bir türlü bebeğimle o yüzden hep erteledim ama çok şükür şu an hakkından gelıyorum :D