nishh Perşembe kontrolüm var. Bi danışayım. Stres olurum yanımda annem veya başkası varken . Ben Allah’ın izniyle tek başıma üstesinden gelmek istiyorum. Bebeğime ve acilmalarima odaklanmak istiyorum. Evde bile olsa bir süre sancı cekip en son beni hastaneye götürün diyeceğim yani ta öyle. Eşim bu arada görevde tabi. Yanımda değil şuan.