Deletedmom_787 mystery94 gecikmenin 10.günüyse belli olur bence test yap yarın sabah sonucuda bize bildir canım
smyyy95 mystery94 yani olabilir bence ben iki ay önce adet olmadan bir gün önce ovulasyon testi yapmıştım hiç ikinci çizgi yoktu bence test al merak ettim bende 😊
mystery94 26Seyma26 Esma006 halefsu kızlar 0 çıktı sonuç ya doktorumu arıcam şimdi 11 gün geçti hala olmadım