susaMom_ Anne343434 haftada 2 çağırıyorlar beni artık alttan muayenede yapmadılar sadece vajinal ultrasonla baktılar bir önce ki doğumumda doktor uyarmıştı nişanım gelmişti 🥲
akyuz14 molisbebis en son gittiğimde 39+2 de ½ cm acıklık var demişti suan 40+1 olduk bel ağrısı var sadece 🥲🫡