Kızlar cuma günü doktora gittiğimde 3 cm açıklığımın olduğunu söyledi. Cumartesi gecesi de nişanım geldi ama hala hiç sancım yok. Sıcak duşa giriyorum, yürüyüş yapıyorum, sürekli dizlerimin üzerinde eğilmeye çalışıyorum. Artık sağlıkla kucağıma almak istiyorum başka ne yapabilirim? Sizlerde durum nasıl böyle bir şey yaşayan var mı