Kahvedelisi ben iki bebeğimide bu durumdan dolayı tam 36. Haftasında doğumum oldu benimkiler kilogram olarak senin bebişten fazla olduğu halde doktor normal doğum olmaz dedi sende niye suni canım ? Senden bebeğe giden şey yaşlanmış fazla kilogram alamayacak neyi bu kadar tehlikeye atmış ki ? Tansiyon takibi yap yükselirse hemen hastaneye git canım benim öyle idi son hafta normalde düşük olan tansiyonum o hafta 14 kere çıkmıştı bebek hareketi çok önemli demişti doktorum ilk doğumum zorunlu sezeryan olunca ikinciside mecburi öyle oldu 11 gün önce kızımı kucağıma aldım benimle birlikte eve geldi hiç sıkıntı etme erkenn doğum olursa kilosu az diye düşünme erken ve küçük doğanlar çabuk büyüyor canım içini ferah tut hareketlerini ve tansiyonunu unutma