Kahvedelisi Bebeğin kilosu 2170 gr her hafta gel dedi kontrole böyle devam ederse 37 hafta da suni sancıyla alırız dedi ne yapmam lazım kızlar sizce
eylusko Kahvedelisi hiç kötü düşünme dışarıda daha iyi büyüyecek emin ol erken kavuşacaksın Yavruna sağlıcakla kavuş
ali86_ Kahvedelisi Benim yengemde öyleydi plasenta yaslanmasindan bebek beslenemedigi için zayiflamisti artık kalp atışları yavaşladı mecburi sezaryen oldu
2bebekannesiiiii Kahvedelisi kuzenimde 2250 37. Haftada plesenta yaşlanmasından sezeryan oldu. Küveze girmedi gayet sağlıklı içinizi ferah tutun
eylusko Kahvedelisi hiç bisey olmaz merak etme 25 haftalık dogan bebekler bile yaşıyor artık. Bende suan 25 haftaligim. Benimde sıkıntılarım var bebeği besleyen damarda direnç varmış. Buda gebelik zehirlenmesine sebep oluyormuş oda erken doğum demek . Yani bende inşallah 30 lu haftalari görürüm diyorum ama nasip işte.
Dgkfj5 eylusko benim de göbek bağımda direnç var kan sulandırıcı içiyorum ama bebek geriden geliyor sizin de öyle mi Tansıyon falan çıkıyor
zeyyynep bu en başından beri belli miydi yoksa yeni mi anladılar acaba, allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
darkbluee Kahvedelisi son haftalarda ortaya çıkıyor diye biliyorum. Beslenmenize dikkat ediyor muydunuz sigara falan kullanıyor musunuz?
zeyyynep Kahvedelisi allahın izmiyle bence görürsünüz 37. haftaları küvez süreci de tamamen bebeğe bağlı daha erken doğup küveze alınmayan bebişler de var allahın izniyle sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
eylusko Dgkfj5 aaa sizde de mi var direnç. Bende kan sulandirici içiyorum suan tansiyon normal doktor 30 dan sonra sıkı takip edicez dedi . Siz kaç haftaliksiniz ?
Ebruas Kahvedelisi aynı durumu ilk gebeliğimde yaşamıştım 38 haftada kontrole gittim sonraki gün doğuma girdim. İçinizi ferah tutun sağlıkla kucağınıza alacaksınız inşallah.
bebetoli Kahvedelisi alsın kız dışarda daha sağlıklı beslencek kilosu kötü değil korkma benim kızımda 37 haftalık dogdu ama kendiliginden şükür şuan 5 yaşında
Mertmirzamm Kahvedelisi bende dün kontrole gitmiştim bnm bebek kilosu 2100 gram 34+4 haftalık kilosu haftasına göre iyi dedi minyon olduğum için normal defi doktor kafana takma bnm oğlan 2600 gram doğdu 38 haftada şimdi 5 yaşında maşallahı var sıkıntı yapma daha var o zamana kadr alır kilo