yigitalparslan canım tavsiyelerin için cokk teşekkür ederim. Evet yapıyorum genelde bunları ama benim ki artık travma olmuş ya doktorda tansiyon ölçtüremiyorum mesela travma.olmus yüksek çıkacak diye korkuyorum o sebeple yüksek çıkıyor ama evde hep düşük 11/7 12/6 falan hep. Tansiyon aletini görünce bile yükseliyor bazen o derece ☺️ ya cidden çok farklı bişey düşünceyke bile tansiyonum yüksek çıkabiliyor. O yüzden doktoeumla baştan konuştum hastane de olcum yaptirmiyoeum evde kendim takip ediyorum. Wcikcasi bir an önce saglikli bir şekilde doğum yapmak istiyorum Allah’ım affetsin ama hamileliği sevmiyorum ya