Hamile kalmadan önce de tansiyon hastasıydım ve doktorum hemen kan sulandırıcı ile birlikte Alfamet başladı 3×1 kullandım bu sürece tabii bir çok şey eklendi daha sonra Serklaj gebelik şekeri gibi çok stresli ve korku dolu bir süreçti. Günde 3-4 saatte bir tansiyon bakıyordum bazen 150/90 oluyordu ama zehirlenme vs yaşamadım şükür.