yagmurx Burcu__0506 bende 7. Gündeyim bel ve kasık ağrım oluyor arada bendede pıhtılaşma olduğu için erken öğrenmek istiyorum 10. Gün test veya kan testi vermeyi düşünüyorum bence sizde şuan yapsanız varsa çıkar
gzmturan Benimde kasıklarda ağrım vardı her ay adet olmadan öncede aynı ağrım oluyordu o yüzden ben üzülmüştüm ağlamıştım hatta adet olacağım diye
K-1997 yagmurx benim doktorum ilk defa bu gittiğim hekim çatlama iğnesiyle beraber oskapar verdi bende şaşırdım umarım işe yarar 8 gündür oskapar vuruluyorum bide coraspin
Burcu__0506 yagmurx doktorum 16 gün dedi sordum da şuan yapma daha erken dedi bende yapmak istemiyorum zaten ya
yagmurx K-1997 inşallah sizinde tutar bende coraspin kullanıyorum sadece gebelik olursa iğnrye başlıycam hiçde umutlu değilim ama hayırlısı
Musabzehra Burcu__0506 ben epey bu şekilde tedavi gördüm. Pcosluyum çünkü. Çatlatma iğnesinin 14. Günü test yapıyordum. Çatlatma iğnesi zaten HCG içeriyor. 12. Günü sıfırlanıyormus vücuttan. 12. Günden sonra test yapmamı öneriyordu doktorum
Burcu__0506 iremylcnky aşılama yaptırmadım sadece çatlatma iğnesi vuruldum ama ınsallah bende benim gibi bekleyen herkes de pozitifi görür.🤲
Musabzehra Burcu__0506 ben çatlatma ignesinden sonuç alamadım. Tedaviyi biraktiktan sonra kendiliğinden hamile kaldım. Nasip işte 😍
yagmurx Burcu__0506 bazı doktorlar gebelik olmadan başlıyor tedbir amaçlı bazıları da gebeliği öğrenir öğrenmez başlıyor
Burcu__0506 yagmurx bana başlanmadı ya keşke başlasaydı bak işte sonuçta bende pıhtılaşma var ne kadar erken başlanırsa o kadar iyi olur diye düşünüyorum
Burcu__0506 Musabzehra hadi ya nasip işte bende daha önce hep kendiliğinden kaldm ama bu sefer igne yapalım dedi doktor