Burcu__0506 Kızlar Letu ilaç kullandıktan sonra Çatlatma iğnesi kullanan oldu mu , iğnenin kaçıncı günü test yaptınız , pozitif gören varmı ? Süreç nasıl ilerledi
tirinitii Burcu__0506 ben ilk kez bu ay klomen+ovitrelle kullandım. Çatlatma iğnesinden sonra 3 gün üst üste ilişki sorna günaşırı ilişki dedi doktorum. Test tarihi de vermedi adet tarihini bekle dedi. Ama sanırım 12.günden sonra çatlatma iğnesinin etkisi gidiyormuş vücutta
Bglmmrn Burcu__0506 bende klomen artı ovitrelle çatlatma iğnesi vurdum perşembe adet tarihim pazartesi kan verdım negatif çıktı doktorum pozitif dönmesi düşük bir ihtimal dedı ama ben hala umutla bekliyorum🙈
aycappoyraz Burcu__0506 letu kullandım kontrole gittim yumurtalar büyümüştü çatlattık ikinci letu kullanımda oğluma hamile kaldım maşallah şuan 3.5 yaşında darısı size olsun❤️
hanimhanimcik Burcu__0506 ovitrelle kullanmıştım ben sonra çatlatma iğnesi olduktan 2 ila 3 hafta arasında bir test yapmıştım pozitifi gördüm şükürker olsun. Çok acele edip defalarca test yapmaya gerek yok 2. Haftayı biraz geçsin öyle yap bence
Burcu__0506 tirinitii bende ilk defa letu + gonapeptyl kullandım şuan iğnenin 12.ci günü hala bekliyorum normalde bat yarın
tirinitii Burcu__0506 ayyy gelmiş vaktin ne güzel yarın test yapabilirsin o zaman 😍 kasık ağrın ne kadar sürdü
Burcu__0506 tirinitii kasık ağrım bel sırt ağrım hala devam ediyor yok daha test yapmıcam pazartesi ye kadar beklemeyi düşünüyorum
gzmturan Burcu__0506 Ben 16.gün yapmıştım ilk kez ondan önce yapmadım o günde pozitif gördüm 2 gün sonrada regli günümdü
gzmturan Burcu__0506 Bende 16da 400 le öğrendim çıkabilir ama istersen bekle erken öğrenince artacakmı sağlıklımı onun stresine giriyor insan
Burcu__0506 aycappoyraz Maşallah 🧿 Bende 5 gün letu kullandım sonra çatlatma iğnesi bugün 13.cü günüm bekliyorum ınsallah pozitif görürüm 🥰
Burcu__0506 hanimhanimcik maşallah 🧿 ben de beklemeyi tercih ediyorum pazartesi filan yaparım diye düşünüyorum
Burcu__0506 gzmturan bende pıhtılaşma var canım o yüzden erken öğrenmem iyi olur da test yapsam mı yapmasam bugün kararsıızm herkes yap diyor 😏