Tomriscvn gozdenur06 canım ben özel takipliyimde devlete giden birçok arkadaşım cinsiyet için özele gittiler sanırım devlet birazcık geç söylüyormuş
gozdenur06 sara29 12 haftalığım devlete gidiyorum doktor 16 haftadan sonra bakarız cinsiyete dedi çok merak ediyorum özelemi gitsem
gozdenur06 Happymami allah bağışlasın cinsiyeti ne peki bende özelemi gitsem acaba diyorum bir sefere mahsus
sara29 gozdenur06 yani devlette benimkide söylemedi bu ikinci gebeliğim benim.. ilkinde 13.hafta özelde öğrenmiştim.
beautymom Aydan aya gidiyorum ben biraz geç gittim 14+5 haftalıktı gittiğim de o an öğrenmiştim daha erken de öğrenirdim 12 haftada filan
Happymami gozdenur06 teşekkür ederim derim kızım oldu Şuan yine hamileyim 11.hafta civarı bende özele gidip baktırmak istiyorum onların cihazları daha iyi oluyor
gozdenur06 Tomriscvn eğer güvenilir bir yer bulursam bende gitmek istiyorum bi yönden de tereddütteyim ya kendini göstermezse verilen paraya yazık
Tomriscvn gozdenur06 canım sanırım Ankarada yaşıyorsun ben medicalpark keçiörene gidiyorum orayı düşünebilirsin yakın oturuyorsan eğer muane ücreti en son 2000 tldi