Kucuktosunum bende kahvesiz yaşayamayan bir insandım.. günde sayısını bilmezdim hamilelikle birlikte günde 1 fincana düşünce çok şiddetli baş ağrısı krizleri yaşadım ama eninde sonunda insan zamanla alışıyor.. çayda da kafein var en azından çok açık içmeye çalışın..