Kucuktosunum valla hamile olduğumu öğrendiğimde doktora ilk sorduğum çay içebilir miyimdi:) ilk başlarda pek aklıma gelmezdi hatta üzüldüm çaydan nefret mi edeceğim yoksa diye😂 doktorum açık içebilirsin demişti ama yine de dikkat etmeye çalışıyorum ama bazen de ölçüyü kaçılabiliyorum valla günde değil tek oturuşta beş altı bardağa çıkabiliyor benim 😂