iliovasilema ben başka bi hastaneye sevk edildim perinatoloji uzmanı olan. bi hafta falan yattım ama tansiyonum düşmeyince acil sezeryana alındım. Malesef kızımı kaybettim.. 2 gün dayanabildi minik kalbi. Öncelikle sakin olun. Tansiyonunuzu kontrol altında tutmaya çalışın, tuz ve karbonhidrattan uzak durmaya çalışın. Benim cok gec farkedildi hiçbi ilaç kullanmadım, siz inşallah ilac ve sıkı takiplerle süreci daha güzel atlatırsınız. Yeniden hamileyim haftaya doğumum var, siizin için dua edeceğim.