twobabymomm Geçen hafta tansiyonum çok yükseldi acile gittim servisteki nöbetçi doktor beni çok korkuttu perinatolojiden başkası bakmamalı dedi. Sonrasında başka doktorlara da gittim onlarda aynısını söyledi gittiğim doktorlardan biri özel biri devletti. Bugünde takibimi yapan doktora gittim sıkıntı yok hallederiz falan dedi çok rahat konuştu güvenmekle güvenmemek arasında kaldım acaba normal bi hastanede doğum yapabilir miyim diye. Bana zaten direkt sezeryan başka yürlü olmaz dedi.