HanifeOkutan bende devlette yaptırdım bebeğin kalbinde parlaklık olduğunu söyleyip araştırma hastanesine 3 boyutlu çektirmemi istedi o dr de aynı parlaklığı gördü. Devlet özel farketmiyor yani gören her türlü görüyor. Renkli olması hatıra kalsın net görülsün istiyor anneler genelde ama ben devlette yaptırdım. Rabbim sağlıklı sonuçlar almanı nasip etsin.