Bence devlette randevu alabilirseniz alın sonuç önemli olan bizim görmemiz değil doktorun görmesi ve bebeğinize sağlıklı demesi ya da bir problem varsa bunu görmesi.cd fotoğraf ben şahsen o tarz şeyleri çok önemsiz ve gereksiz görüyorum.sonucta teşhisi koyacak olan doktor.saglikli olsun bebişim başka birşey istemem