Deletedmom_195 kesinlikle nasip işi canım bu dediğin gibi. Ben 2 senedir sebepsiz inf ile savaşıyorum zaten ocak ayında yüksek ihtimalle tedaviye başlayacağım. Artık aşılama mı olur tüp bebek mi olur bilemiyorum hangisi olursa işte. Konya’da yım canım. Alanında çok iyi doktorlar var araştırdım bayadır. Sizinde bildiğinz varsa onu da araştırırım.