Deletedmom_195 Seyda-06 valla biri bana iyiyse bende iyi olurdum annem öyle güzel bir kayınvalide ki anlatamam ama yengem annemin kıymetini bilmedi hiçbir zaman
Seyda-06 Deletedmom_195 bazı insanlara ne yaparsan yap yaranamazsın anne olursun o evlat olmak istemez evlat olursun annen olmak istemez allah iyilerle karşılaştırsın annenizden allah razı olmuştur
Deletedmom_195 busra34__ burda tek değil eşinizin de olan itibarını düşünüyorsunuz çünkü biliyorum ki yapmasa hemen eşime bissürü şey derler
busra34__ Deletedmom_195 biraz fazla düşünüyorsunuz çünkü onlar bu kadar düşğnmememişler anlattıklarınıza göre eşinize itibar gösterseler onlar da size değer verirlerdi inşallah pişman olmazsınız
Deletedmom_195 Aloska önce güzel kelimeleriniz için teşekkür ederim hediye süslemesi için düşüncem ve ben zaten ona göstermeden almam onun evladı beğenmeye bilir
Deletedmom_195 kizmizimavi burda bir kaç kişi de yazdı bende baya tereddütte kaldım isimli konusunda ama kendisi bana yaptırmayacağını söyledi
Deletedmom_195 busra34__ inşaAllah pişman olmam ben bu zamana kadar herşeyi eşim için yaptım ama kimseye yaranamadım Rabbim billiyor bu benim için yeter ben oğlumla 1 hafta görümceme refakatçi oldum ama harçlığım bitti ondan para istediğimde ters çıkıştı
Deletedmom_195 Ftmaaaaaaa yüz vermek değil de biz büyük abisi ve eşi olduğumuz için çok yapmamız gerek onların nazarında
Deletedmom_195 betulmommy gram vermek onların gözünde küçük gözükür çeyrek vermem gerekir ama ben de çeyrek veremem