Zeynepefem Deletedmom_195 sizi ince dusuncenizden dolayi tebrik ediyorum. Ayni şeyleri bende yaşadım benim gorumcemde asla bişey almadi sonra o dogum yapti ve bende asla almadim bana kim nasıl davraniyorsa bende o şekilde yaklaşirim ama sizin içinizden geliyorsa siz yapın tabi
Deletedmom_195 Zeynepefem hayır araada latife olsun diye daha ben hamile iken yeğenine tavşan tulumu alacam diyordu almamıştı bende diyorum senin almadığın tulumu yeğenin senin çocuğuna alacak diye…
biryolculuk Deletedmom_195 yetim, yoksul, ihtiyaç sahibi bir aile doyurulur, bu kış günlerinde ihtiyaç sahibi çocuklara mont, bot alınır ve dahası…
Seyda-06 Deletedmom_195 allah razı olsun ne deyim dili de var elide var hiç zorda koymaz kalbinde hiç bişey yoktur her kaynana gibi kendi istediği olsun ister
Ipek0z Deletedmom_195 defolsun yaaa öldürürüm öyle kaynanayı. Bırak kudursun ben olsam inadına almam sende sabır var maşallah😅😅
Deletedmom_195 biryolculuk tabi bunlar yapılır ama iyi maddi durumu olan yapar he ama yine de sadakamızı veriyoruz biri darda ise yardım ediyoruz
Seyda-06 Deletedmom_195 vardır da evet ama dört başı mahmur olmuyor ki her şekilde ne memnun oluruz ne memnun ederiz 😀
Deletedmom_195 Seyda-06 valla biri bana iyiyse bende iyi olurdum annem öyle güzel bir kayınvalide ki anlatamam ama yengem annemin kıymetini bilmedi hiçbir zaman
busra34__ Deletedmom_247 ya okuyunca çok üzüldüm çok kötü kalpli insanlar var siz ne güzel düşünmüşsünüz almışsınız benim görümcelerim de örnek alsa keşke sizi 😂 ay ne diyim inşallah karşısınıza iyi güzel insanlar çıkar kalbiniz gibi
Deletedmom_247 busra34__ ah canım alayım sana da 🥹 evet gerçekten bende o kadar çok üzüldüm ki eşim için sustum. İnşallah çocuğum olurda bende ona aynısını yaparım yemin ederim içimde o kadar çok ah kaldı ki 🥺 amin canım Rabbim cümlemizi iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah 🙏 🥰
busra34__ Deletedmom_195 ee pardon ama sizi yapmamış olarak gösteriyorlarsa sizin hala çabalamanız neden bence kendi çocuğunuzu ve sizi düşünmeyenşeri fazla düşünüyorsunuz ben olsam yapmazdım
Deletedmom_195 busra34__ burda tek değil eşinizin de olan itibarını düşünüyorsunuz çünkü biliyorum ki yapmasa hemen eşime bissürü şey derler
busra34__ Deletedmom_247 aminn çok teşekkür ederim 🥰 inşallah en güzel zamanda kalbinizdeki gibi olur herşey gönlünüzce olsun
Aloska Deletedmom_195 balım sen güzel kalbinle düşünmüşsün almak istemişsin imkanın varsa al derim çok güzel düşünmüşsün hatta böyle süslü paketler falan da yapabilirsin onların yaptığı onların bebeğe olan tutumunu gösterir senin yaptığın seninkini ama ben senin yerinde olsam alacağım şeyleri önceden annesine atarım senin onayın olmadan bir şey yapmayayım dedim derim sonra beğenmez vs çok üzülürüm 🩷
Deletedmom_195 Aloska önce güzel kelimeleriniz için teşekkür ederim hediye süslemesi için düşüncem ve ben zaten ona göstermeden almam onun evladı beğenmeye bilir
kizmizimavi Deletedmom_195 isimli şeyleri anne babaya bırakmanız daha münasip olur. Yerlerine yine güzel isimsiz takımlar, emzik, emzik askisi, söylediğiniz gibi bebek bezi almanız daha iyi olacaktır
Deletedmom_195 kizmizimavi burda bir kaç kişi de yazdı bende baya tereddütte kaldım isimli konusunda ama kendisi bana yaptırmayacağını söyledi
Ftmaaaaaaa Deletedmom_195 ee sen niye yapysun hemde isimlik fln çok bile beşyüz tak ywtr bn olsm öyle yprim