Ya raporu aldım ama hiç içimden gelerek almadım öyle zorlanıyorum ki işe gelirken . Gece gram uyuyamadım belim sırtım ağrısından 2 yaşında da kızım var hem onunla vakit geçirmek istiyorum hemde hamileliğimi biraz rahat yaşamak istiyorum son aylarını . Siz naptınız çalışıyor musunuz son ana kadar