Aile yılı kapsamındaki 5 sene boyunca verilen yardımdan bahsediyorsanız eğer 2. Çocukta 1500 3.çocukta 5000 5 yıl boyunca veriliyor başvuru doğumdan sonra çocuğun Tc numarası ile yapılıyor ve ödemeler her ayın sonunda yatıyor mesela ben 2 eylülde doğum yaptım 30ekimde aldım ilk ödememi sizin bahsettiğiniz yardım süt yardımı ise onuda çalışan anne veya baba sgk bildirimi yapınca ya ibana ya da PTT’ye yatıyor 1238 liraydı diye hatırlıyorum