hou Deniiibayyy akdkddk bana da öyle olmuştu. Yumurtlama olduktan sonrada katılaşıyor bitiyor işlem tamamlanıyor🤣 hadi inşallah döllenme gerçekleşir de tutar. Benim de çatlamadan sonraki 4. Gün bekliyorum🙃
Deniiibayyy hou akıntım dün beyazdı bugün şeffafa döndü. Test yaptım diğerinden Silik muhtemelen çatladı hadi inşallah 😂🫶🏽
hou Deniiibayyy çatlamıştır artık p yüzden bugünü mutlaka değerlendir 12 24 saat yumurta süresi ya hadi inşallah diyelim 🙃
Deniiibayyy hou 22.30 da dünki o pik çıkan testi yaptım sabaha karşı 5 gibi ilişki. Bugün de silik çıktı işte 18:00 gibi ilişki yeterlidir dimi artıkın 😁
hou Deniiibayyy yeter yeter askdjdkd öncesinde de değerlendirdiysen tamamdır hazırda bekleyen asker vardır zaten 🤣🤣 artık gün saymaya başlarsın sen de🙃
Meliss- Deniiibayyy aşkım son postuma bakar mısın ovulasyon testime Pik mi değil mi çok heyecan yaptım
mystery94 Kızlar erken gebelik testimi atsam bakar mısınız hayalet çizgi çıkmış mı diye ben mi çizgi görmeye başladım anlamadım