hou Deniiibayyy pik bence ya da en fazla bir kaç saate pik olur o da sabaha karşıya denk gelir riske atmayın bence bugünü ve sonraki 2 günü değerlendirin inşallah güzel sonuçlar alırsınız
Deniiibayyy armut01 mutlu resim yaz Google fotoğrafı oraya yükle linkini kopyala buraya yapıştır bacım
Meliss- Deniiibayyy  benimki nasıl bacım delirecem ahjdkdjdkd 2 güne bir değerlendiriyoruz Pik görene kadar
Meliss- Deniiibayyy duamdasınnnn ✨🌝 sabahlar olmasın güzel haberlerini de alalım inşallah hep birlikteee allahım yıl bitmeden aralık ayından güzel haberlerini alalım amiiinnn🩷🩷
hou Deniiibayyy akdkddk bana da öyle olmuştu. Yumurtlama olduktan sonrada katılaşıyor bitiyor işlem tamamlanıyor🤣 hadi inşallah döllenme gerçekleşir de tutar. Benim de çatlamadan sonraki 4. Gün bekliyorum🙃