Kızlar selam 7 haftalık hamileyim ayrıca kan sulandırıcı iğne ve hap , duphaston kullanıyorum kabızlık ve şişkinlik hat safada. Normalde de kabız biriyim ama sporla ekstra içeceklerle hallediyordum şuan kayısı bile fayda etmiyor yani sizler nasıl çözüm buldunuz şişkinlik ve kabızlığa birbirimize yardımcı olalım 🥹