Eyser49 çünkü yurtdışında yaşıyorum kimse gelemedi eşimde kendi işinde çalışıyor kardeşi ile o yüzden geldiğim gün işe başladı. Zor olmaz olur mu mesela yemeği falan başkası yapacağı yerde sen kendin yapıyorsun ilgileniyorsun herşeye ama geçiyor ve kendinle gurur duyuyorsun.ama sanki ben böyle hızlı ayaklandım hiç yapmadığım için erken iyileştim. İlkinde 2 Ay sonra yürüyüş yaptım ikinci de de bir ayda. Ama yanlız atlattığım için herkesten soğudum uzak duruyorum.