Eses06 Arkadaşlar sezeryan Sonrası ağrılarınız kaç gün içinde geçti ? Fazla yürüyemiyorum hareket edince bir tarafım çok batıyor canımı çok acıtıyor sizde de böyle bişey oldu mu ?
Gurbetgelini Eses06 kaç gün oldu canım sezeryan olalı. İki sezeryan oldum ikisinde de hastaneden sonra evde yanlız kaldım kendim hallettim kendi işlerimi
Neseyakut Eses06 benim de sağ tarafım çok acimisti. 9. Gun korse taktım 2 gun sonra geçti çok şükür. 20. Gun evimi temizledim
baykuskiz Eses06 Cuma olmuşsunuz daha erken biraz dinlenin bi de o acı hep kalmicak benim de sol tarafım hem ağrıyor hem de kağıt kesmiş.gibi yanıyor aciyordu dikisin basi mi sonu mu ne dediler. 3 4 güne azalmıştı.
Eyser49 Gurbetgelini canim sana birsey sorucamda neden tekdin zor oldumu nasil basa ciktin kimse kaldimi yaninda bende tek basima esim sadece olucakda bilgi verirmisin lutfen
Gurbetgelini Eses06 daha ne yaptıncanım erken dönemdeymişsin ki herkesin yarası bir değil kontrole gittiğinde onu sor bir doktoruna
Eses06 Gurbetgelini kaç gün sonra kontrole gitmem lazım doktor bana kontrole gel demedi ilaçlarımı verdi
Eses06 Zuzu97 inşallah benimde kalmaz dururken yatarken ağrım yok denecek kadar az ama yürürken bir tarafım çok ağrıyor
kkccozg Eses06 4.gün tamamen toparlandim şu an 26 gün oldu sadece çok çok fazla hareket edip dinlenmediğimde dikişin sol tarafı ağrıyo ama sızı gibi o da sorun değil artık 🤷🏻♀️
baykuskiz Eses06 dikisin basi ve sonu dediler diye hatırlıyorum. 3 4 güne azalmıştı sadece ani hareketlerde.sizliyordu.
Gurbetgelini Eses06 ilkinde dikişim vardı 10 gün sonra gel alalım dediler aldılar ikincide de estetik dikiş vardı gel demedi ama senin öyle sorunun varsa sorununu dile getir bebek kontrollerinde sana yardımcı olurlar
Haticealasahin Eses06 tabi yataktan desteksiz kalkamiyordum oturdugum yerden bile bir hafta agir gecti 10 gunde tamamen iyiydim
Eses06 baykuskiz bugün benimde o ağrımda azalma oldu ama iğnenin etkisini yeni yeni hissetmeye başladım