LadyX İyi akşamlar canım anneler, Bebeğim bugün tam 4 aylık oldu. Az önce çok aç olmasına rağmen memeye gelince emmek istemedi ve ağladı. Sanırım 4.ay atağından dolayı böyle yaptı 😓 bu süreci nasıl atlatabiliriz en hızlı ve en kolay şekilde? Fikirlerinize, önerilerinize çok ihtiyacım var
bebeklerim__ LadyX aaa canim ayakta , plates topunda filan dene bi duyduklarım bunlar. Umarım geçici bir şeydir. 😔
sevaldqn1 LadyX ayakta kucagına al yurüyerek emzirmeye çalış poposuna pat pat vur bakalım oyle olcakmı🥹
LadyX canannnblbll canım onu duydum da duşta nasıl emziriyorlar onu hiç anlayamadım bir de sürekli duşa girmek gerekecek yaa ama her şeyi denerim de olmazsa bunu bile denerim artık
GirlandBoy_Mom LadyX 2 ay atağında meme reddi oldu ve aşamadık maalesef 😔5 aylık olacak oğlum 10 günü var 4 ay atağında da biberon reddi yaptı bi süre sürekli ayakta sallayarak gezerek verdim 24 saat aç kalsa umrunda olmazdı o derece ama sürekli ağlıyodu çok şükür yaklaşık 1 haftadır eski düzene girdik ayakta gezerek sessiz ve karanlık ortamda emzirmeni tavsiye ederim canım çok zor allah yardımcın olsun🌸
Momygueen LadyX benim bildiklerim ikinizinde üstü çıplak ten tene temasla emzirmek,karanlık odada emzirmek,ayakta emzirmek,pilates topunda emzirmek, bebeğiniz yarı uykulu haldeyken emzirmek inşallah biri işe yarar
LadyX Momygueen çook sağ ol canım emmezse çıplak deneyeyim diyecektim de daha yeni banyo yaptırdık bebişe 🥲
Momygueen LadyX yaa kıyamam benim bebişte yeni banyo yaptı uyutuyorum şimdi 4 ay 15 günlük 🐥 inşallah emer sen stres yapma rahat ol bebişede yansır umarım💐
LadyX osimdiannee canım banyo yaptırdık, burnunu açtık, vitaminlerini verdim sonra aç olduğu halde emmedi ağladı biraz sakinleştirdim sonra yatırdım yanına uzandım öyle emdi güzelce çok şükür
LadyX osimdiannee ayyy her gün cebelleşmeyiz böyle umarım 🥲 şey görmüştüm bebeğin üstünde tersten durup plank hareketindeki gibi emziriyorlar en son o pozisyonu deneyecektim yaa varya ne kadar zormuş annelik 😅 belim koptu bugün
kurkmantosuzmadonna LadyX ben ısrar etmiyorum canım. Çünkü ısrar ettikçe reddediyor. Uykuya yakın ya da uyku arasında veriyorum ben. Bir süre sonra geçiyor.
LadyX kurkmantosuzmadonna tamam canım çok sağ ol ben de ısrar etmeyeyim sakinleştirip oynatıp ilgisini dağıtayım sonra tekrar denerim