duygukelesss olsun gerekirse git her gün nstye bağlan bebeğinin iyi olduğunu öğren. 3 cm açılmaya gelebilmek için çok sancı çekenler var şanslısınız ki hiç hissetmeden açılıyosunuz, bence çoook kolay bir doğumunuz olacak 🥰 ay bir de inşikak suresini bol bol okumanızı tavsiye ediyorum bana çok iyi gelmişti 🤲🏻