Ben de son muayenemde 3 cm açılmayla yatırılıp suniyle doğurmuştum. Fakat ben 39+4teydim ve plesantam yaşlanmıştı bebeğimin hareketleri yavaşlamıştı o yüzden daha bekletmek istemedi doktorum. Bir sıkıntı yaşamadım ama kendi sancımız gibi olmuyor tabiki suni sancı, kendi sancılarımızı beklemek daha iyidir diye düşünüyorum. Bi doktor görüşü daha alıp içinizi rahat ettirin isterseniz. Bir dee açılmanızı artıracak aktiviteler yapabilirsiniz, pilates hareketleri, derin çömelme, aksak yürüyüş gibi. İnşallah su gibi sağlıcakla doğumunuz olur 🤲🏻🌸