Kızlar, eşim işten geldi. Benim minik nankörüm babasına bi cilveler, bi gülüşler yapıyor anlatamam 😂 Eşim de bebekler de küsüyormuş çok heyecan yaptıkları zaman sen ona bakmazsan küser kucağına alırsan öper koklarsan geri duzelirmis dedi. Ne kadar da inanarak söylüyorsun bunu sen dedim araştırdım gerçekten de küsme durumları olup, minik kalpleri kırılıyormuş(dudak büzme, ağlama, bakmama vs.)🥹🥹🥹 Sizce doğru mu bu kesin bilgi mi??