lena36_ bebeklerim__ hayır düzensiz kullanmadım aksine olmasın diye çok düzenli kullandim hatta paketin biri yarim olunca yenisini alırdım biter bitmez diğerine başlayayım diye o derece dikkat ettim
lena36_ bebeklerim__ evet kalktı diye biliyorum çünkü ben almak için eczeneye gittiğimde sağlık bakanlığı kaldırdı deyip hapını vermişlerdi halıda aynı etkiye sahip olduğu için kızımi emzirmeyi bırakana kadar hapını kullandım ismi de carezetta
Meleekdincc hakkah24 bir tanıdığım bütün bu yöntemlere dikkat ettiği halde hamile kaldı birde spiralde vardı Dr bile şok geçirmişti 😂
akkoyun21 YyyyYasemin doktorum hap iğne önermemişti hormonların dengesini bozar kıllanma yapar demişti en iyisi eşiniz korunsun ipleri o göğüslesin yani 😊 yada yanına gelemem diyin 😂19 senedir aynı yöntemi deniyoruz 3 çocuğum var 4.ye hamileyim sonrasında yine devam edilecek inşallah
YyyyYasemin akkoyun21 çok doğru ya tabi Allah nasip edecekse herşeye rağmen olur orası ayrı da isteyince hemen olmaz istemeyince hemen olur o yüzden çok gerginim Rabbim isteyene nasip etsin bebiş büyüdükten sonra bize nasip etsin🤭
patateslimanti Bu ilaca yeni başlayacaksınız anladığım kadarıyla ilk altı ay bu ilaçlar tam koruma sağlamıyor altı aydan sonra aslında tam anlamıyla koruyor arkadaşım da hapla hamile kaldı bu yüzden maalesef