YyyyYasemin hap kullanirken hamile kaldım ama bende çift rahim teşhisi vardı ve doktor korusa bile yarı yarıya olur tam koruma olmaz demişti bundan ötürü bu şekilde bir anomaliligi olmayani düzenli kullanımda korurmus ama ben 5 yıl boyunca kullandım ilk 2 yıl 3 aylık iğne kullandım sonra kullanımı kalkınca carezetta ilaç kullandım en son emzirmeyi bırakınca normal ilaç kullandım kıllanma su bu asla olmadı zaten olmuyorda çok nadir yan etkiler bunlar normal ilaç gibi düşünün carezetta ve 3 ahilik iğne emzirme döneminde rahatlıkla kullanabilirsiniz bebeğe herhangi bir yan etkisi yada etkisi yok çünkü sadece progesteron hormonu var içinde ve doktorlar ilk yıllar emzirme döneminde bunu kullandiriyo